CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 5, 2009

QIYAMAH 2012 : BETWEEN FACTS AND FICTION



Memang telah dijangka sejak dari awal lagi, talk yang dianjurkan oleh PRESSS akan mendapat sambutan yang sangat hangat daripada student2 cfs.. memang tepat sekali jangkaan apabila audience melimpah ruah di AMF Hall pada malam isnin lepas.. disebabkan oleh Us Sya’ari adalah salah seorang daripada penceramah favourite student2 cfs denagn talk yang amat memberangsangkan kerana pendekatan ‘membuka minda’ serta video2 dan fakta2 yang lebih cenderung supaya pelajar2 lebih berfikir dan bukan hanya sekadar disuap..

2012 yang bakal ditayangkan pada 12 Nov ini adalah satu persoalan besar kepada kita khususnya orang2 Islam kerana seperti yang kita sedia maklum tiada siapa mengetahui bilakah kiamat itu akan muncul malah junjungan besar kita sendiri tidak mengetahuinya..

Justeru,,siapakah dalang sebenar disebalik semua ini??

antara simbol2 ILLUMINATI


Ya.. inilah persoalannya.. dan pada malam tersebut terungkailah bahawa yahudi ILLUMINATI yang sangat teliti dengan rancangan2 jahat mereka.. Mengikut perkiraan kalendar Maya yang bersifat purba di Amerika Tengah kerana wujud pada 5125 tahun yang lepas dan akan tamat pada 20 Disember 2012!!

Golongan ILLUMINATI ini ialah darjat yang tertinngi dalam yahudi bahawa mereka ini adalah “selected person” ataupun “the chosen one” yang mana mereka adalah think tanker yang mempunyai kepakaran dalam bidang masing2..

2012 juga digambarkan sebagai salah satu propaganda Yahudi untuk mencipta “New World Order” yang mana akan menyebabkab “Global Panic Situation” sehingga menyebabkan rakyat di seluruh dunia akan berfikir bahawa Amerika lah yang menjadi HERO ketika keadaan tegang disebabkan situasi panic rakyat dunia yang dicipta oleh Amerika sendiri..

Mereka juga mensasarkan untuk mengurangkan sehingga 90% penduduk di dunia sebagai agenda besar yahudi yang telah menguasai 3S aset terbesar iaitu sport,sexual dan screen.. Ini dibuktikan dengan 96% daripada media seluruh dunia dimiliki oleh 6 syarikat yahudi..

Mereka yang berkomunikasi antara satu sama lain melalui simbol ini menunjukkan kecilikan mereka sehingga tidak ramai yang sedar akan kehadiran mereka.. ILLUMINATI yang bersimbolkan MATA SATU atau The All-Seeing Eye mungkin adalah gambaran DAJJAL bermata satu yang pernah digambarkan oleh Rasulullah satu ketika dahulu..

simbol mata yang ada bukanlah dilihat sebagai mata zahir tetapi mata kepada minda dan jiwa.. mata satu ditafsirkan sebagai "third eye" oleh clairvoyance dalam agama hindu, "the eye of Osiris" di Mesir, dan "the All-Seeing Eye" oleh Freemasonry


Tidakkah pelik jika kes pertama H1N1 dilaporkan berlaku di Amerika dan Amerika jugalah yang pertama mengeluarkan vaksin untuk virus tersebut?? Sudah semestinya terdapat propaganda tersirat disebalik semua itu..

Talk yang sangat membuka minda ini telah mendorong saya untuk melakukan kajian selanjutnya mengenai propaganda ILLUMINATI ini berpandukan laman2 maya yang telah diberi oleh Ust Sya’ari sendiri selain kajian2 bedah buku yang sedang saya lakukan.. selepas selesai talk tersebut, masing2 kelihatan berfikir panjang dan kebanyakannya mendiamkan diri sehingga ada yang tdak tidur malam mengenangkan apa yang telah disampaikan tadi..

Mungkin memerlukan masa yang agak lama untuk melakukan kajian yang mendalam tentang yahudi ILLUMINATI disebabkan oleh kekangan masa di sem 2 dgn subjek2 yang banyak dan agak berat disamping aktiviti2 kampus yang lain dan juga kajian yang mendalam masih lagi saya teruskan tentang peperangan2 yang disertai Rasulullah serta strategi yang Baginda gunakan yang semakin mencabar ketaksuban saya terhadap cerita2 perang..

‘Ala kulli haal,, jazakumullahukhairan jaza’ kpd Ust Sya’ari atas pencerahan minda yang sangat mengasyikkan dan sangat terkesan di jiwa setiap student CENFOS yang hadir apabila saya lihat sendiri perubahan demi perubahan berlaku setelah talk qiyamah.. perubahan inilah yang akan menjayakan lagi misi mencetak generasi Al-Fateh.. mungkin lepas ni Ust Sya’ari boleh bagi talk tentang “Malam Pertama Di Alam Barzakh” atau “Keadaan Di Dalam Api Neraka”.. ; )

…..seronok dapat jumpa kak Nurul mlm 2 sbb sblm ni just tengok kt blog je…..

0 comments: